تور آنتالیا

تور آنتالیا

تور آنتالیا (سواحل مدیترانه)

چند نکته درباره پروازها به مقصد آنتالیا

تورآنتالیا توسط ایرلاین های ترک و ایرلاین های ایرانی انجام می پذیرد.
پرواز های ترک از فرودگاه امام خمینی به مقصد آنتالیا در میانه راه فرودگاه آدنا برای سوخت گیری توقف می کنند ( مسافرین اجازه پیاده شدن یا سوار شدن ندارند ) بعد از سوخت گیری ادامه مسیر به سمت فرودگاه آنتالیا انجام می پذیرد.
ایرلاین های فعال ترک در مسیر آنتالیا : ترکیش، فریبرد، پگاسوس، کرندون، ماوی گوک، تیلویند
در پروازهای ایرانی ایرلاین های ایرانی در شهرهای نزدیک آنتالیا مانند دنیزلی و اسپارتا توقف می کنند و تا آنتالیا ترانسفر زمینی که  3 تا 4 ساعت زمان میبرد انجام می گردد.
ایرلاین های فعال ایرانی برای فرودگاه دنیزلی: ایران ایر تور ، قشم ایر، کاسپین

ایرلاین های فعال ایرانی برای فرودگاه اسپارتا: قشم ایر، تابان




در تور آنتالیا سفری مطلوب به شهر دیدنی آنتالیا در کشور ترکیه که دارای بنادری پر از قایق و کشتی های تفریحی، و هتل هایی که در راستای نوار ساحلی  قرار دارند. آنتالیا از نظر موقعیت شاه راهی به سمت جنوب قسمت مدیترانه ای کشورترکیه است که به دلیل داشتن آب های آبی رنگ به نام سواحل فیروزه ای شناخته می شوند و سالانه در فصل های  مختلف سال این جاذبه های گردشگری آنتالیا هزاران توریست و گردشگر را از اقصی نقاط جهان به سمت خود جذب می کند و به همین دلیل این مجموعه ( آژانس گردشگری کاوش پرواز ) با ارائه پکیج های تور آنتالیا، تورهای لحظه آخری آنتالیا و بلیط هواپیما به آنتالیا، سفری با کیفیت و قیمت مناسب را برای شما همراهان فراهم می آورد .

تورهای لحظه آخر و قیمت مناسب
با عضویت در کانال تلگرام آژانس کاوش پرواز از تورهای لحظه آخری و قیمت مناسب مطلع شوید .پکیج های تور لحظه آخری آنتالیا و تور ارزان آنتالیا ، مناسب با شرایط و زمان خاص با قیمت پایین و به صورت نرخ ویژه تور آنتالیا به شما همراهان ارائه میگردد.
 

قیمت تور آنتالیا ( هتل + پرواز + خدمات )
هزینه سفر به آنتالیا معمولا با توجه به اینکه اکثر هتلها خدمات کاملی از قبیل صبحانه ، ناهار ، شام  به مسافران ارائه میدهند نسبتا مقرون به صرفه است . قیمت تور آنتالیا بسته به نوع پرواز و با توجه به تعداد بالای هتل با خدمات و قیمتهای متفاوت متغییر میباشد . پروازها معمولا به صورت سالیانه توسط ایرلاین های ترک ( اطلس ، سان اکسپرس و ... ) و پروازهای ایرانی (ماهان ، ایران ایر ، آسمان ، قشم ایر و ... ) انجام میپذیرد.
*********
تورهای ویژه نوروز  آنتالیا
در تعطیلات نوروز و سال نو میلادی مردم در همه جای دنیا با آداب و رسوم و سنت های خود به جشن و دید و بازدید می پردازند. مردم در تعطیلات سال نو چند روزی را از کارهای روزمره دست می کشند و به استراحت و تفریح می پردازند. در سال های اخیر بسیاری از مردم تمایل پیدا کرده اند که در تعطیلات سال نو از شهر و حتی کشور خود فاصله بگیرند و به شهرها و کشورهای دیگر سفر کنند تا علاوه بر استراحت بتوانند از مکان های جدید و دیدنی نقاط دیگر دنیا دیدن کنند، عده زیادی از مردم جشن سال نو را در جایی دور از محل زندگی خود برگزار می کنند. از این جهت در سال های اخیر تورهای داخلی و خارجی بسیاری در سال نو میلادی و نوروز برگزار می شود تا علاقمندان بتوانند از آنها استفاده کرده و تعطیلاتی به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند. آنتالیا به دلیل نزدیکی مسافت و همچنین به دلیل دارا بودن انواع جاذبه های توریستی و گردشگری متفاوت و مختلف یکی از بهترین مقاصد نوروزی برای ایرانیان به شمار می رود. تفریحات ساحلی فراوان و گوناگون به ویژه در بهار و تابستان و فرهنگ مردم ترکیه که بسیار شبیه به ایران است، باعث می شود تا تور آنتالیا  یکی از بهترین تجربیات برای تعطیلات ایرانیان باشد. از طرفی به دلیل مسافت کوتاه آنتالیا با ایران، بسیاری سفر خود را برای سال نو برنامه ریزی می کنند تا بتوانند هم از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرند و هم با خیال راحت به گردش و تفریح در این شهر بپردازند. آژانس کاوش پرواز غرب تور آنتالیا را با کمترین هزینه و بیشترین امکانات به مسافران خود ارائه می دهد تا علاقمندان سفر به آنتالیا بتوانند تعطیلاتی رویایی و بسیار عالی را در سال نو تجربه نمایند. تعطیلات و جشن های ویژه خود در تور ارزان آنتالیا ویژه سال نو را به کاوش پرواز بسپارید تا با خیالی راحت و آسوده به خلق خاطراتی بی نظیر بپردازید.

وضعیت آب و هوای آنتالیا
آنتالیا در تمام فصل های سال دارای توریست و گردشگران از سرتاسر دنیا است. آنتالیا اکثر فصول سال آفتابی است و آب و هوای گرم و معتدل دارد و این امر برای بسیاری از گردشگران لذت بخش می باشد چرا که می توانند از تفریحات آبی نهایت استفاده را بکنند. آب و هوای آنتالیا مدیترانه ای است که دارای تابستان های آفتابی و زمستان های معتدل است. از اواسط فروردین ماه تا آبان ماه می توانید شنا کنید و از تفریحات آبی هتل ها استفاده کنید. بارش باران هم در آنتالیا به فصل های پاییز و زمستان اختصاص دارد.
 

بهترین زمان سفر به آنتالیا
شهر آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در سواحل جنوبی کشور ترکیه، بین آب های گرم دریای مدیترانه و کوهستان توروس از وزش بادهایی که از نواحی شمالی می وزند در امان است و به همین دلیل شهر آنتالیا در تمام طول سال دارای آب و هوایی گرم و مطبوع می باشد.همچنین آنتالیا دارای تابستان های گرم و آفتابی می باشد که در گرمترین حالت دمای هوا به 34 درجه سانتی گراد میرسد و همراه با 12 ساعت تابش خورشید می باشد. بهترین زمان برای سفر به آنتالیا ترکیه از ماه سپتامبر تا اواسط ماه دسامبر (شهریور ماه الی اواخر پاییز) است که بیشتر توریست ها در این بازه زمانی به آنتالیا سفر می کنند همچنین در این مدت زمانی میتوانید از آفر های ویژه ای بهره مند شوید و به دلیل اینکه کوهستان توروس مانع از ورود بادهای سرد به شهر آنتالیا می شود، شهر آنتالیا در بیشتر ایام سال دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد که همین موضوع باعث می شود تا گردشگران بسیاری از سراسر دنیا در تمام فصول به آنتالیا مسافرت کنند.
 

جاذبه های گردشگری آنتالیا
شهر آنتالیا دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی برای تمامی مسافران و توریست ها می باشد. اگر به بازدید از آثار تاریخی و باستانی علاقمند می باشید آنتالیا دارای تعداد زیادی اماکن تاریخی و موزه های تاریخی مانند موزه باستان شناسی آنتالیا می باشد اما اگر به دنبال خرید هستید خبر خوشحال کننده این است که شهر آنتالیا دارای تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید لوکس و مدرن می باشد.


مراکز خرید در آنتالیا
همانطور که گفته شد شهر آنتالیا دارای دو قسمت قدیمی (کالچی) و مدرن (لارا) می باشد. بخش لارا دارای مراکز خرید بزرگ و مدرنی مانند مرکز خرید میگروس، شی-مال، مرکز خرید تراسیتی  و... می باشد اما اگر به دنبال خرید از بازارچه های محلی و چانه زنی می باشید قسمت کالچی برای شما مناسب تر است.
 

رزرو هتل های آنتالیا
برای رزرو هتل در آنتالیا به چند نکته باید توجه نمود. شهر آنتالیا از لحاظ گردشگری و تفریحی به دو قسمت کالچی و لارا تقسیم شده است که هر دو مناطق دارای هتل ها و اقامتگاه های زیادی با قیمت های متفاوت می باشند. هنگامی که هدف شما از سفر به آنتالیا بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و هنری  باشد بهتر است که در منطقه قدیمی شهر آنتالیا (کالچی) به دنبال هتل یا اقامتگاه بگردید به این دلیل که بیشتر جاذبه های گردشگری تاریخی و فرهنگی آنتالیا در این منطقه قرار گرفته اند اما اگر به دنبال هتل های لوکس و لاکچری و تفریح در سواحل آنتالیا هستید بهترین انتخاب پیدا کردن هتل در منطقه لارا می باشد.البته در مورد تور آنتالیا و رزرو هتل ها مناطقی مانند کمر و بلک هم به عنوان آنتالیا بین ایرانیان شناخته شده این مناطق دارای هتل هایی با کیفیت مناسب هستند .از جمله هتل های خوب برای سفر به آنتالیا مجموعه ریکسوس ها ( ریکسوس سانگیت ، ریکسوس پرمیوم ، ریکسوس دون تون ، ریکسوس ورد ) ، هتل های رویال ، میراکل ، کرملین ، مجموعه هتل های دلفین ، و بسیاری هتل های دیگر.

برای مشاوره و قیمت های ویژه تورهای آنتالیا با ما در تماس باشیدو 02188500590 02188224862 , 09399726124


6LfPGn8hAAAAACN9HM5dEjrNwoja8UE2lyY05cOr