هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

rixos downtown Hotel antalya
درجه هتل:

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

هتل 5 ستارهRIXOS DOWN TOWN   در پارک فرهنگی آتاتورک واقع شده است ، این هتل 5 ستاره در نزدیکی ساحل کنییالتی مشرف به دریا و کوه های توروس است.

این هتل شامل استخر به سبک تالاب،شاتل رایگان به ساحل،سالن بدنسازی،2 زمین تنیس و مرکز اسپا میباشد.

اتاقهای هتل دارای بالکن اختصاصی با چشم اندازی از آنتالیا یا دریا مدیترانه میباشند همچنین اتاقها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و یک نیمکت و صندلی هستند.

Rixos Down town دارای یک تراس پانوراما است و غذاهای بین المللی بسیار مجلل را در محیط های شیک سرو می کند.

Rixos Downtown در ماه های تابستان از شاتل رایگان و دسترسی به پارک تم Land of Legends استفاده می کند.

هتل در فاصله 10 دقیقه ای از موزه آنتالیا و 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا یکی از برترین و لوکس ترین گزینه ها برای اقامت در شهر ساحلی آنتالیا است. این هتل با ارائه خدمات بی نظیر و امکانات فوق العاده، اقامتی راحت و به یادماندنی را برای میهمانان خود فراهم می کند. هتل ریکسوس داون تاون در مرکز شهر آنتالیا واقع شده و دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری و نقاط دیدنی منطقه دارد.

   امکانات و خدمات هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

هتل ریکسوس داون تاون با داشتن اتاق ها و سوئیت های شیک و مدرن، تجربه ای بی نظیر از راحتی و آرامش را برای میهمانان خود فراهم می کند. هر اتاق مجهز به امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع و حمام های مدرن است. برخی از اتاق ها دارای بالکن با مناظر زیبا از دریا یا شهر هستند. دکوراسیون شیک و مدرن اتاق ها، محیطی دلپذیر و آرامش بخش را برای اقامت میهمانان ایجاد می کند.

    رستوران ها و کافه ها

رستوران های هتل ریکسوس داون تاون با منویی متنوع از غذاهای محلی و بین المللی، نیازهای غذایی مختلف میهمانان را برآورده می کنند. رستوران اصلی هتل با ارائه غذاهای خوشمزه و مناظری دلنشین، تجربه ای لذت بخش از صرف غذا را برای میهمانان فراهم می کند. همچنین کافه ها و بارهای هتل محیطی ایده آل برای استراحت و لذت بردن از نوشیدنی های متنوع فراهم می کنند.

    موقعیت مکانی بی نظیر

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا با قرار گرفتن در مرکز شهر، دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه های گردشگری، مراکز تفریحی و فرهنگی آنتالیا دارد. نزدیکی به ساحل کنیالتی و امکان استفاده از تفریحات آبی و ساحلی، این هتل را به گزینه ای مناسب برای مسافران عاشق دریا و خورشید تبدیل کرده است.

    امکانات رفاهی و تفریحی

هتل ریکسوس داون تاون با ارائه امکانات رفاهی همچون استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و مرکز تناسب اندام، تجربه ای کامل از راحتی و آرامش را به میهمانان خود هدیه می دهد. خدمات ماساژ و اسپا نیز برای از بین بردن خستگی ها و افزایش انرژی فراهم است. همچنین، برنامه های سرگرمی متنوع و فعالیت های ورزشی در طول روز برای تمامی سنین در دسترس است.

    خدمات ویژه برای کودکان

هتل ریکسوس داون تاون با دارا بودن باشگاه کودکان، استخر مخصوص کودکان و برنامه های سرگرم کننده ویژه، تجربه ای شاد و فراموش نشدنی را برای کودکان فراهم می کند. این هتل محیطی امن و مناسب برای بازی و سرگرمی کودکان ارائه می دهد که خانواده ها می توانند با آرامش کامل از اقامت خود لذت ببرند.

    خدمات کسب و کار

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا با دارا بودن اتاق های کنفرانس و سالن های مجهز، گزینه ای مناسب برای برگزاری جلسات کاری، کنفرانس ها و همایش ها است. این سالن ها با تجهیزات مدرن و خدمات حرفه ای، تضمین می کنند که تمامی نیازهای کاری شما به بهترین نحو برآورده شود.

    نتیجه گیری

اگر به دنبال اقامتی لوکس و به یادماندنی در آنتالیا هستید، هتل ریکسوس داون تاون با امکانات و خدمات بی نظیر خود، انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. با اقامت در این هتل می توانید از زیبایی های ساحل کنیالتی و شهر آنتالیا لذت ببرید و تجربه ای فراموش نشدنی برای خود و خانواده تان داشته باشید.

از اینستاگرام ما دیدن فرمایید.


امکانات هتل
  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • آسانسور
  • مینی بار رایگان
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
امکانات ورزشی
  • استخر سرباز
  • باشگاه بدنسازی
  • تنیس
امکانات تفریحی
  • ساحل اختصاصی
خدمات اینترنت
  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

تورهای موجود برای هتل ریکسوس داون تاون

6LfPGn8hAAAAACN9HM5dEjrNwoja8UE2lyY05cOr