هواپیمایی ایران ایرتور

22 خرداد ، 1403
امیر
0 کامنت


ایران ایرتور

Iran Airtour Airlinesایران ایرتور  

ایران ایرتور یک شرکت هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال 1351 راه اندازی و شروع به کار کرد.این شرکت با 12 فروند هواپیمای مسافربری عضو یاتا میباشد و دارای مجوز آموزش هوانوردی نیز میباشد . ایران ایرتور جزو شرکت هایی است که دارای مجوز اموزش هوانوردی در ایران از طرف سازمان هواپیمایی کشور است.

خطوط هوایی ایران ایرتور بین شهرهای ایران و همچنین چندین کشور میباشد از جمله مسیر های خارجی این ایرلاین میتوان به استانبول ، ازمیر ، ایروان ، دبی ، آنتالیا اشاره کرد ایران ایرتور برای اولین بار در نوروز 1402 شمسی پرواز مسقیم از تهران به قزاقستان انجام داد. قطب اصلی این شرکت فرودگاه مهرآباد تهران و فرودگاه مشهد است.

هواپیمایی ایران ایرتور جزو انجمن بین المللی حمل نقل هوایپیمایی یاتا میباشد.آژانس هواپیمایی کاوش پرواز به عنوان نماینده فروش بلیت های هواپیمایی ایران ایرتور در تهران آماده ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه برای مسافرین این ایرلاین میباشد. 

تاریخچه

ایران ایر در سال ۱۳۴۸ جزو بهترین شرکت‌های هواپیمایی در خاورمیانه بود. ایران ایرتور در سال ۱۳۵۱ با هدف توسعه گردشگری، سفرهای زیارتی و انجام تورهای داخلی و خارجی تحت پوشش شرکت هواپیمایی ملی ایران تأسیس شد.

ایران ایرتور از سال ۱۳۶۱ تورهای منظمی در مسیر مشهد را آغاز و استقبال از این تورها موجب شد تا دو سال بعد از آن اقدام به توسعه آن به   سایر کشورها نماید که تورهای شارجه چین سنگاپور هند کوالالامپور سایر کشورها نماید که تورهای شارجه چین سنگاپور هند کوالالامپو از جماه آنها میباشد . به منظور توسعه گردشگری و جلب جهانگرد از سایر کشورها، اقدام به برگزاری سمینارهایی با شرکت مدیران و مسئولان شرکت‌های توریستی نموده و کسب جوایز از کشورهای مختلف نظیر آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، سوئیس، اتریش، انگلستان، امارات، بحرین و کویت از افتخارات آن است. 

فعالیت پروازی ایران ایرتور از سال ۱۳۷۱ شروع و شهر مشهد به عنوان مرکز عملیات پروازی انتخاب و بدین ترتیب ارتباط هوایی مستقیم مشهد با ۱۳ مرکز استان میسر شد. علاوه بر آن مسئولیت انجام ۵۵ درصد از پروازهای حج عمره و حج تمتع از شهرهای مختلف و پروازهای منطقه‌ای مانند دمشق ، استکهلم ، مسکو ، عشق آباد و تاشکند را با 26 فروند هواپیمایی مسافربری بر عهده داشته است.   

در حال حاضر به تاریخ امروز در سال 1402 هواپیمایی ایران ایرتور با ناوگانی متشکل از 4 ایرباس 300-600 ، 2 ایرباس 310 ، 1 ایرباس 320 و 5 بوئینگ MD  در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی در حال جا به جایی مسافر است.

شما میتوانید با همکاران ما در کاوش پرواز تماس گرفته و بهترین نرخ بلیت ایران ایرتور در مسیر های تهران به استانبول ، تهران به دبی ، تهران به ایروان را با خیالی آسوده تهیه بفرمایید.

ناوگان های شرکت هواپیمایی ایران ایرتور

ظرفیتتعدادمدل
280 5 ایرباس آی 300
250 2 ایرباس آی 310
173 1 ایرباس آی 320
160 3 مک دانل داگلاس ام دی_82
160 2 مک دانل داگلاس ام دی_83
250 4 ایرباس 600_300


مسیر های پروازی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور

فرودگاه مهرآباد تهران_فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد_فرودگاه بین المللی کیش

فرودگاه شهید دستغیب شیراز_فرودگاه بین المللی جزیره کیش_فرودگاه بین المللی رشت

فرودگاه بین المللی کرمانشاه_فرودگاه آبادان_فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان

فرودگاه بین المللی بیرجند_فرودگاه بین المللی عسلویه_فرودگاه بین المللی بندرعباس

فرودگاه بین المللی امام خمینی_فرودگاه بین المللی زنجان_فرودگاه بین المللی زاهدان

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز_فرودگاه بین المللی ازمیر_فرودگاه بین المللی دبی

فرودگاه بین المللی نجف الشرف_فرودگاه بین المللی استانبول_فرودگاه بین المللی دنیزلی


آژانس کاوش پرواز نماینده فروش بلیط های داخلی و خارجی هواپیمایی ایران ایرتور آماده ارائه خدمات به مسافرین گرامی میباشد

آژانس هواپیمایی کاوش پرواز با ارائه تورهای متنوع داخلی و خارجی، بهترین قیمت‌ها و خدمات بی‌نظیر، سفری رویایی را برای شما رقم می‌زند.

برخی از مقصد‌های تورهای کاوش پرواز:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

نظرات یا پیشنهادهای خود را در این قسمت به اشتراک بگذارید

به این صفحه امتیاز دهید
امتیاز کاربران
6LfPGn8hAAAAACN9HM5dEjrNwoja8UE2lyY05cOr