تور پوکت | قیمت لحظه آخری تابستان 1402

تور پوکت

 پوکت
پوکت جزیره ای است که در فاصله حدود 800 کیلومتری از بانکوک پایتخت کشور تایلند واقع شده است. سواحل شنی که چندین کیلومتر در راستای دریا کشیده شده اند و دریایی با آب زلال به همراه طبیعت بکر و بی نظیر این جزیره را به یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین مقاصد برای سفر تبدیل کرده است.پوکت بزرگترین جزیره تایلند است که حدود 17 درصد جزیره را کوه های پوشیده از درختان سرسبز تشکیل داده است.

پوکت متشکل از 44 ساحل است که از مهم ترین سواحل دیدنی پوکت میتوان به ساحل کامالا - ساحل پتونگ و ساحل کارون اشاره کرد. اما به جز این سواحل زیبا جنگل های سرسبز گرمسیری ، شالیزارها ، جنگل های گسترده درخت نارگیل ، موج سواری ، تفریحات آبی از جمله مواردی هستند که هر توریستی را با هر سلیقه ای به خود جذب میکنند.
اگر طبیعت بکر و دیدنی پوکت را کنار بگذاریم غذاهای خیابانی پوکت ، تماشای آثار هنری خیابانی ، آشنایی با فرهنگ شرقی و تجربه زندگی شبانه همراه فستیوال های شبانه ، گروه های موسیقی زنده ، کلوپ ها و غیره از دیگر جذابیتهای پوکت هستند.

اگر با خانواده سفر به پوکت را انتخاب کرده اید احتمالا تعین محل اقامت در ساحل کامالا گزینه مناسب تری برای شما هست اما اگر دنبال تفریحات شبانه و شب زنده داری هستید ساحل پتونگ برای انتخاب محل اقامت گزینه بهتری است.
شما در پوکت میتوانید برای حمل و نقل از وسایل نقیله مانند: توک توک ، موتور سیکلت ، تاکسی یا اتوبوس استفاده کنید. 

پوکت یا فوکت، بزرگترین جزیره در کشور تایلند میباشد که حدود 580 کیلومتر مساحت دارد و توسط 32 جزیره کوچک در اطراف خود احاطه شده است.
اولین چیزی که شاید ذهن هر گردشگری را درگیر کند این است که پوکت کجاست؟
جزیره پوکت در فاصله حدود 850 کیلومتر از بانکوک پایتخت و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. بسیاری از کسانی که به پوکت سفر کرده اند به جرات میگویند که این جزیره با سواحل شنی و آب های زلال و طبیعت زیبایی که دارد ایده عال ترین گزینه برای انتخاب یک سفر خاطره انگیز میباشد.
از دیگر عواملی که هر توریستی را به این جزیره جذب میکند میتوان جنگل های سرسبز گرمسیری، جنگل های گسترده نارگیل، شالیزارها، موج سواری در دریای زلال، قایق سواری و یا حتی بانجی جامپینگ را معرفی کرد.
جدا از طبیعت بکر و بی نظیر پوکت عواملی همچون غذاهای تایلندی، تماشای آثار هنری، آشنایی با فرهنگ شرق و از همه جذاب تر night life یا زندگی شبانه که شامل فستیوال های شبانه، کلوب های شبانه، گروه های موسیقی زنده خیابانی و حضور دیجی های بین المللی در این جزیره میباشد از دیگر عوامل برای جذب توریست هستند.
مسیرهای دسترسی به پوکت
بهترین و سریعترین راه دسترسی به پوکت، پرواز مستقیم به این جزیره هست. در حال حاضر شما میتوانید از پروازهای مستقیم ماهان که از تهران به پوکت هستند استفاده کنید یا آنکه پرواز بانکوک رو تهیه کنید، چند روزی در شهر بانکوک اقامت داشته باشید و سپس با پروازهای داخلی تایلند به پوکت پرواز کنید.
برای اقامت در پوکت میتوانید هتل های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره را انتخاب کنید.
در زیر به تعدادی از این هتل ها اشاره میکنیم.
هتل سه ستاره اشلی پلازا
هتل سه ستاره ایم پاتونگ
هتل چهار ستاره رویال پارادایس
هتل چهار ستاره اشلی هاب
هتل چهار ستاره آماری پوکت
هتل پنج ستاره دیاموند کلایف 
هتل پنج ستاره کرست 
هتل پنج ستاره کالیما ریزورت

همکاران ما در کاوش پرواز آماده ارائه خدمات و راهنمایی شما مسافرین گرامی هستند

6LfPGn8hAAAAACN9HM5dEjrNwoja8UE2lyY05cOr