ویزا تایلند

ویزای تایلند

تایلند جز آن دسته مقاصدی است که به دلیل جاذبه های طبیعی و توریستی که دارد توانسته طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند.
نکته قابل ذکر درباره ی سفر به این کشور این است که تمامی مسافران ایرانی ملزم به دریافت ویزا میباشند.ویزای تایلند انواع مختلفی دارد(ویزای توریستی،تحصیلی،مهاجرتی،ترانزیت،پزشکی و نمایشگاهی)که 
رایج ترین ویزایی که مسافران برای رفتن به این کشور اخذ میکنند ویزای توریستی می باشد.آژانس کاوش پرواز کارگزار اخذ ویزای تایلند است و در سریعترین زمان و با کمترین هزینه شما همراهان عزیز را یار میکند.

ویزای توریستی میتواند یک بار ورود و 2 بار ورود باشد که هزینه ی هرکدام متفاوت است.اعتبار این ویزاها هم بسته به نوع آنها متغییر است و ویزای نرمال معمولا تا سه ماه قابل استفاده است ولی از زمان ورود مسافر به خاک تایلند فقط یکماه اجازه دارد در تایلند باشد و در صورت تخطی از این زمان با جریمه سنگین روبرو میشود حتی یک روز همچنین مسافران نمیتوانند در این یک ماه در تایلند مشغول کار شوند در این صورت طبق قانون پادشاهی تایلند شما را جریمه میکنند . به هر دلیلی اگر خواستید بیشتر در تایلند بمانید باید به اداره مهاجرت مراجعه کنید و درخواست کتبی دهید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تایلند:

یک قطعه عکس 4*3(عکس زمینه سفید،جدید،تمام رخ،بدون کلاه و عینک)
اصل گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار
کپی شناسنامه،کارت ملی و پاسپورت
اصل پرینت حساب با تاریخ و مهر و امضای بانک مربوطه و مانده حساب به ازای هر نفر حداقل 50 میلیون تومان

6LfPGn8hAAAAACN9HM5dEjrNwoja8UE2lyY05cOr