جاذبه های گردشگری آنتالیا

                                                                               

آکواریوم آنتالیا

آکواریم آنتالیا که در نزدیکی ساحل کنیالتی آنتالیا قرار گرفته است، به چند بخش موضوعی مانند اقیانوسی، جنگل بارانی و ناحیه‌ی برفی تقسیم می‌شود. در هر بخش می‌توانید در مورد جانواران و گیاهان بومی آن منطقه اطلاعات خوبی کسب کنید. با ۴۰ آکواریوم موضوعی و ۱۳۱ متر تونل آکواریومی، این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های جهان به‌ شمار می‌رود و از بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا برای خانواده‌ها در سفر به آنتالیا .          

                                                                               

آبشار های دودن

آبشارهای دودن، مجموعه‌ای از دو آبشار خیره‌کننده و زیبا هستند؛ آبشارهایی که از مشهورترین جاهای دیدنی آنتالیا به شمار می‌روند و هر بیینده‌ای را باشکوه خود متحیر می‌کند. این آبشارها که با فاصله حدودی ۱۷ کیلومتر از یکدیگر قرار گرفته‌اند، دسترسی راحت و امکانات مناسبی دارند و هزینه تفریح و خوش‌گذرانی در اطراف آن‌ها بسیار کم است. شرکت در انواع تفریحات آبی، گردش و پیک‌نیک، پیاده‌روی و تماشای چشم‌اندازهای سرسبز طبیعی از جمله فعالیت‌های محبوب گردشگران در آبشارهای دودن هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با آبشارهای دودن و اطلاعات لازم درباره آن‌ها آشنا کنیم.

                                                                                                                                                                                                     

ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی یکی از دو ساحل اصلی شهر و از مکان های دیدنی آنتالیا در ترکیه به‌ شمار می‌رود. با طول هفت کیلومتر، این ساحل با پارک ساحلی، رستوران‌ها، کافه‌ها و هتل ریکسوس داون تاون محاصره شده است. امکانات رفاهی رایگان و مناسب برای شنا در ساحل کنیالتی برای تمام گردشگران در سفر به آنتالیا وجود دارد. بوته‌های گل ختمی و درختان کاج ایتالیایی نیز زیبایی این ساحل رو دوچندان کرده‌اند. 

                                                                                                                                                                                                       

ساحل لارا

ساحل لارا نزدیک‌ترین منطقه‌ تفریحی گردشگری به شهر آنتالیا محسوب می‌شود. با سواحل شنی، آب‌های شفاف و امواج نرم و ملایم دریای مدیترانه‌، این ساحل یکی ازدیدنی های آنتالیا است که از محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد. از جمله امکانات این مجموعه ساحلی می‌توان به انواع پلاژها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و قایق‌سواری، صندلی‌های ساحلی، پارک عجایب، زمین والیبال ساحلی و زمین فوتبال اشاره کرد. 

                                                                                     

غار کارایین

غار کارائین که با نام غار کاراین نیز شناخته می‌شود، یکی از مکان های دیدنی آنتالیا است که در گذشته‌های دور محل زندگی انسان پیش از تاریخ بوده است. باستان‌شناسان یافته‌هایی را از هر دو دوران پارینه‌سنگی زیرین و پارینه‌سنگی میانی در این غار کشف کرده‌اند. آثار کشف‌شده در غار شامل استخوان‌ها و دندان‌های انسان دوران نوسنگی می‌شود. تعدادی از این یافته‌ها در قالب یک موزه در محل غار، در معرض دید بازدیدکنندگان و گردشگران قرار گرفته‌اند.





6LfPGn8hAAAAACN9HM5dEjrNwoja8UE2lyY05cOr