پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی، یکی از بهترین و بزرگترین و باشکوه ترین  پارک های آبی دنیاست. افراد زیادی در تمام طول سال به دبی سفر کرده و ازاین پارک ابی  دیدن می کنند. این پارک آبی در بخش خارجی هتل آتلانتیس دبی ساخته شده است و  از مهم ترین جاذبه های دیدنی دبی محسوب می شود. اگرااهل تفریحات آبی در یک محوطه و فضای امن و مدرن هستید، به هیچ وجه پارک آبی هتل آتلانتیس دبی را از دست ندهید.

پارک آبی آتلانتیس دبی، در واقع قسمت کوچیکی از مجموعه آتلانتیس است که دربخش خارجی هتل آتلانتیس ساخته شده است. موقعیت جغرافیایی هتل آتلانتیس در جزیره های مصنوعی نخل دبی بوده ومحدوده بسیار زیادی را در این جزیره را در بر گرفته است. یکی از مهم ترین و باشکوه ترین بخش های تفریحی هتل آتلانتیس، پارک آبی این هتل است که توانسته جای خود را در بین ۱۰ پارک آبی بزرگ جهان باز کند.

مسافران می توانند به راحتی و با استفاده از تاکسی به این پارک آبی زیبا و بزرگ رفت و آمد کنند. پارک آبی آتلانتیس دبی هروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر آماده خدمت رسانی به مسافران است. قبل از رفتن به آن،حتما  نیاز است که حتما برای خود و افراد خانواده خود بلیت تهیه بکنید. چون که  این پارک آبی در بین مسافران و مردم دنیا بسیار محبوب بوده و تمامی بلیت ها خیلی سریع فروخته میشود.

پارک آبی آتلانتیس دبی، دارای بعضی از بهترین سرسره های آبی جهان است. بیشتر از ۱۰۵ سرسره و بازی و امکانات تفریحی در این پارک آبی وجود دارد که هر کدام از آن ها به نوبه خود بهترین هستند.بعضی از سرسره های این پارک به خاطر طول زیاد خود معروف هستند، دیگرسرسره ها هم به خاطر پیچ های مهیج و برخی دیگر می توانند شدت آدرنالین را در جریان خون شما به شدت بالا ببرند.

6LfPGn8hAAAAACN9HM5dEjrNwoja8UE2lyY05cOr