جاذبه های کوش آداسی

جزیره کبوتر

آب و هوای بی نظیز ییلاقی جزیره کبوتر از بهترین جاهای دیدنی کوش‌ آداسی است. جزیره کبوترشعارش را از پرنده‌های مهاجری که دسته جمعی به این جزیره کوچ میکنند گرفته و بیشترین دلیل معروفیت این جزیره  بخاطراثار تاریخی‌اش است. در اصل یک جزیره با راه‌بندی بر روی آب به شبه جزیره تبدیل شده. جزیره کبوتر در زمان عثمانی به عنوان پایگاه نظامی از آن استفاده می‌شده، اما امروزه مرکز گردشگری و دیدنی اصلی شهر محسوب می‌شود. این جزیره نماد شهر کوش‌آداسی است و باید بگیم همه جاذبه های کوش‌ آداسی یک طرف و این جزیره طرف دیگر. منطقه ای آرام همراه با بهترین رستوران ها و کافه‌ها توجه همه را  جلب می‌کند. منظره طلوع و غروب آفتاب این جزیره بی نظیر و زیباست.

پارک آبی آکوا فانتاستی

این پارک در بین کودکان و بزرگسالان بسیارجذاب است بخاطر اینکه انواع مختلفی از بازی ها را را موجود دارد که هم جذاب و شگفت انگیز وهم ایمن هستند. در کنار این شلوغی ها و سرسره سواری‌ها در امتداد استخر میله هایی وجود دارد، که از آنجا  والدین می‌توانند با ارامش خاطر فرزندان خود را مشاهده کنند. در واقع این پارک آبی باشکوه، قسمتی از یک هتل است که به دلیل وجود این پارک آبی گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند؛ و همچنین در چنین مکانی امکان استراحت بعد از بازی و یا استفاده از رستوران بهتر از بقیه مکان های تفریحی است اما به نسبت رستوارن بیرون از پارک آبی هزینه های بالایی خواهید داشت.

اِفِسوس(سفر به یونان باستان)

کوش‌آداسی تنها ۱۵ دقیقه با منطقه  اِفِسوس باستان فاصله دارد. افسوس مکانی است که سالانه  ۱.۵ میلیون گردشگربه خود جذب میکند و از دیگر بناهای متروک وباشکوه ترین جاهای دیدنی کوش‌ آداسی است، البته این‌ خرابه قدرتمند، شهری از بناهای تاریخی بزرگ و جاده‌های سنگ مرمر است. یکی از زیباترین و پایدارترین شهرهای رومی درمحدوده مدیترانه که باید به آن سفر کرد و دوران طلایی امپراتوری روم و داستانش را از نزدیک مشاهده کرد.

6LfPGn8hAAAAACN9HM5dEjrNwoja8UE2lyY05cOr