شهر بازی آی ام جی

شهر بازی آی ام جی | IMG PARK

مجموعه آی ام جی، بزرگ‌ترین مجموعه‌ تفریحی سرپوشیده درجهان است. این مجموعه بزرگ وسعتی معادل ۱۴۰ هزار مترمربع دارد و می‌تواند در طول روز از ۲۰ هزار گردشگر را در خود جای داده است؛ مجموعه‌ بزرگی که هزاران جاذبه‌ تفریحی مانند انواع ترن هوایی و وسایل تفریحی هیجان‌انگیز با موضوع شخصیت کارتونی نتورک و ابر قهرمان‌های مارول و دایناسورهای متحرک را در دل خود جای داده است. همچنین این شهربازی دارای مغازه های بسیار زیاد و سینما های عظیم و باشکوهی است.

این مجموعه‌ تفریحی از دو فرودگاه بین‌المللی دبی، دسترسی بسیارراحتی دارد. یکی فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم که در ۵۰ کیلومتری این مجموعه واقع شده است و دیگری فرودگاه بین‌المللی دبی که در فاصله 30 کیلومتری این شهر باز قرار دارد.

ین مجموعه‌ تفریحی در تمام ۳۶۵ روز سال، باز است. ساعات کار شهربازی آی ام جی از شنبه تا چهارشنبه از ۱۲ ظهر تا ۹ شب و پنجشنبه و جمعه از ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب است. البته این ساعت‌ها ممکن است در روزهای مختلف و به مناسبت‌های مختلف تغییر کند، مانند تعطیلات عید فطر. بلیط ورودی شهربازی آی ام جی (در سال ۲۰۲۱) ۳۲۵ درهم و بسته وی‌آی‌پی ۵۲۴۵ درهم است. برای اطلاعات دقیق‌تر حتما به سایت مجموعه مراجعه کنید.

6LfPGn8hAAAAACN9HM5dEjrNwoja8UE2lyY05cOr