جاذبه های گردشگری برزیل

شهر زیبای ریودوژانیرو

شهر زیبای ریو دوژانیرو در کشور بزرگ برزیل قرار دارد. که به پرتغالی ( Rio de Janeiro )  نامیده میشود و نام آن به معنی رودخانه ژانویه می باشد این شهر که به اختصار ریو نام گرفته است؛ یکی از بزرگ ‌ترین و باشکوه ترین شهرهای ساحلی درجهان می باشد که به دلیل سواحل متنوع و زیبایش ، مجسمه فوق ‌العاده مسیح و البته جشنواره‌ های مهم و زیبایش شهرت بسیاری را در میان گردشگران ریو دوژانیرو دارد ، شهر ریو برزیل  در واقع نوعی شبه جزیره است که از سه طرف با آب اقیانوس اطلس احاطه شده است.

ریو دومین شهر بزرگ برزیل است و مرکز ایالت ریو در این کشور و همچنین ششمین شهر بزرگ در آمریکا نیز شهرت می باشد؛ ریو و کشور برزیل در نیمه جنوبی کره زمین و در نزدیکی خط استوا قرار گرفته است و در نتیجه دارای آب و هوایی گرمسیری و استوایی می باشد و به همین جهت پوشش گیاهی متنوعی و نمایی سرسبزی دارد و دارای طرفداران زیادی است؛ ریودوژانیرو که به اختصار ریو نیز نامیده می ‌شود ، دومین شهر بزرگ برزیل و سومین منطقه‌ شهری بزرگ آمریکای جنوبی شناخته می شود ، مهم است بدانید که شهر ریو این روزها میزبان یکی از بزرگ ‌ترین رویدادهای ورزشی دنیا یعنی مسابقات المپیک می باشد و در ادامه با حقایقی جالب درباره‌ این شهر زیبا و دیدنی بیشتر آشنا خواهید شد.

سائوپائولو

بزرگ ترین شهر برزیل سائوپائولو است که جزو پرجمعیت ترین شهرهای جهان و همچنین شهری پر از گردشگر در برزیل نیزبه حساب می اید  شهر سائوپائولو که سامپا هم معروف است ، یکی از ثروتمند ترین شهرهای جهان نیز شهرت یافته است و تنوع تفریحات و سبک زندگی در آن به قدری بالا می باشد که تنها رقیب بارسلونای اسپانیا نیز به حساب می آید. این شهراصلا خلوت نیست گرچه تابستان‌ ها به خاطر گرمای زیاد هوا، مسافران کمتری به سائوپائولو سفر می کنند اما باز هم غوغایی از گردشگران برزیل و تفریحات شبانه ‌شان پابرپاست. 

سائوپائولو به دلیل خصوصیات ذاتی جذابش یکی از بهترین مقصد ها برای ماجراجویی فرهنگی در سائوپائولو به ‌حساب می آید. تنوع نژادها و فرهنگ ‌های مختلف زندگی در کنار یکدیگر، شهری رنگارنگ را به وجود آورده است که دیدن آن پشیمان نخواهید شد.

6LfPGn8hAAAAACN9HM5dEjrNwoja8UE2lyY05cOr